Про школу Курси та набір Контакти

Реєстрація

Реєстрація

Зараз триває набір в групу, яка стартує в квітні 2021. Приєднатися до групи можна до початку квітня.
Перший Урок курсу Python 3 БЕЗКОШТОВНИЙ!
Вартість курсу 3000 грн.

Заповніть будь-ласка поля форми!

Старт по мірі формування груп

Курс
«Введення у Python 3»

Перший урок безкоштовний! 🔥 😉

Записатися на курс

Діти 11-14 років

50 уроків по годині

1600 грн на місяць

Навички і знання, які отримає дитина

Навчиться розуміти та будувати алгоритми. Зрозуміє базові поняття: цикли, умовні оператори, змінні, списки, кортежі, та словники.За допомогою модуля turtle створить просту графіку. Навчиться створювати функції. Зрозуміє основні можливості графічної бібліотеки Tkinter та створить першу власну гру з графічним інтерфейсом. Навчиться працювати в команді.

чого навчиться дитина

Повна програма курсу

Тема 1

Знайомство з Python - Встановлення та налаштування середовища, запуск першого скрипту.

Тема 2

Перші команди - Виведення тексту на екран за допомогою `print()`.

Тема 3

Змінні та типи даних - Числа, рядки та булеві значення.

Тема 4

Введення даних - Використання `input()` для взаємодії з користувачем.

Тема 5

Арифметичні операції - Додавання, віднімання, множення, розподіл та залишок.

Тема 6

Порівняння чисел - Оператори `>`, `<`, `==`, `!=`, `>=`, `<=`.

Тема 7

Умовні оператори - `if`, `else`, `elif` - прийняття рішень у програмі.

Тема 8

Логічні оператори - `and`, `or`, `not` - комбінування умов.

Тема 9

Цикл `while` - Повторення дій, поки умова істинна.

Тема 10

Цикл `for` - Перебір елементів у діапазоні з `range()`.

Тема 11

Списки - Створення та зміна списків, індекси та зрізи.

Тема 12

Методи списків - append()`, `remove()`, `pop()`, `sort()`.

Тема 13

Кортежі - Незмінні послідовності та їх особливості.

Тема 14

Множини - Унікальні елементи та операції з ними.

Тема 15

Словники - Зберігання даних у форматі ключ-значення.

Тема 16

Робота з рядками - Методи `split()`, `join()`, `upper()`, `lower()`.

Тема 17

Форматування рядків - f-рядки та метод `format()`.

Тема 18

Функції - Створення та виклик функцій, аргументи та повернення значень.

Тема 19

Аргументи за замовчуванням - Спрощення функцій.

Тема 20

Рекурсія - Функції, що викликають себе.

Тема 21

Модулі - Імпорт стандартних бібліотек (`math`, `random`).

Тема 22

Генерація випадкових чисел - Використовуємо `random.randint()`, `random.choice()`.

Тема 23

Робота з файлами - Читання та запис (`open()`, `read()`, `write()`).

Тема 24

Винятки - Обробка помилок з `try`, `except`, `finally`.

Тема 25

`match/case` - Структурне зіставлення (аналог `switch` в інших мовах).

Тема 26

Гра "Вгадай число" - Застосування циклів та умов.

Тема 27

Камінь, ножиці, папір - Взаємодія з користувачем.

Тема 28

Шифр Цезаря - Основи криптографії та робота з рядками.

Тема 29

Вікторина - Зберігання питань у списках чи словниках.

Тема 30

Міні-калькулятор - Функції для арифметичних операцій.

Тема 31

Класи та об'єкти - Основи ОВП, створення класів.

Тема 32

Атрибути та методи - Додавання властивостей та функцій до класу.

Тема 33

Конструктор `__init__` - Ініціалізація об'єктів.

Тема 34

Спадкування - Створення дочірніх класів.

Тема 35

Інкапсуляція - Приховування даних за допомогою `_` та `__`.

Тема 36

Поліморфізм - Перевизначення методів у дочірніх класах.

Тема 37

Магічні методи - `__str__`, `__len__`, `__add__`.

Тема 38

Гра "Хрестики-нулики" - Реалізація за допомогою класів.

Тема 39

Простий чат-бот - Обробка команд через словник та функції.

Тема 40

Таймер та секундомір - обота з модулем `time`.

Тема 41

Конвертер валют - Використання словників для курсів.

Тема 42

Генератор історій - Випадковий підбір фраз зі списків.

Тема 43

Пошук простих чисел - Алгоритми та оптимізація.

Тема 44

Графіки з `turtle` - Малювання фігур та візерунків.

Тема 45

Анімація в `turtle` - Рух об'єктів по екрану.

Тема 46

Текстовий квест - Розгалуження сценарію через умови.

Тема 47

Симулятор кидка кубика - Візуалізація через ASCII-арт.

Тема 48

Перевірка паліндромів - Робота з рядками та індексами.

Тема 49

Міні-база даних - Збереження та завантаження даних у файл.

Тема 50

Фінальний проект - Створення своєї гри або програми (на вибір).

Старт по мірі формування груп

Детальна iнформацiя про курс

Введення у Python 3
#вивчайактуальне #лінкITschool #Python

Python (найчастіше вживане прочитання — «Па́йтон», запозичено назву з британського шоу Монті Пайтон) — інтерпретована об'єктно-орієнтована мова програмування високого рівня зі строгою динамічною типізацією. (Wikipedia)

курс

«Введення у Python 3»

Контакти

Залишились запитання?
Звертайтесь!

вул. Івана Франка, 28 кв. 2,
Дрогобич 82100