Реєстрація
Старт по мірі формування груп
Курс
«Введення у Python 3»
Перший урок безкоштовний! 🔥 😉
Записатися на курсДіти 11-14 років
50 уроків по годині
1600 грн на місяць
Навички і знання, які отримає дитина
Навчиться розуміти та будувати алгоритми. Зрозуміє базові поняття: цикли, умовні оператори, змінні, списки, кортежі, та словники.За допомогою модуля turtle створить просту графіку. Навчиться створювати функції. Зрозуміє основні можливості графічної бібліотеки Tkinter та створить першу власну гру з графічним інтерфейсом. Навчиться працювати в команді.
чого навчиться дитина
Повна програма курсу
Знайомство з Python - Встановлення та налаштування середовища, запуск першого скрипту.
Перші команди - Виведення тексту на екран за допомогою `print()`.
Змінні та типи даних - Числа, рядки та булеві значення.
Введення даних - Використання `input()` для взаємодії з користувачем.
Арифметичні операції - Додавання, віднімання, множення, розподіл та залишок.
Порівняння чисел - Оператори `>`, `<`, `==`, `!=`, `>=`, `<=`.
Умовні оператори - `if`, `else`, `elif` - прийняття рішень у програмі.
Логічні оператори - `and`, `or`, `not` - комбінування умов.
Цикл `while` - Повторення дій, поки умова істинна.
Цикл `for` - Перебір елементів у діапазоні з `range()`.
Списки - Створення та зміна списків, індекси та зрізи.
Методи списків - append()`, `remove()`, `pop()`, `sort()`.
Кортежі - Незмінні послідовності та їх особливості.
Множини - Унікальні елементи та операції з ними.
Словники - Зберігання даних у форматі ключ-значення.
Робота з рядками - Методи `split()`, `join()`, `upper()`, `lower()`.
Форматування рядків - f-рядки та метод `format()`.
Функції - Створення та виклик функцій, аргументи та повернення значень.
Аргументи за замовчуванням - Спрощення функцій.
Рекурсія - Функції, що викликають себе.
Модулі - Імпорт стандартних бібліотек (`math`, `random`).
Генерація випадкових чисел - Використовуємо `random.randint()`, `random.choice()`.
Робота з файлами - Читання та запис (`open()`, `read()`, `write()`).
Винятки - Обробка помилок з `try`, `except`, `finally`.
`match/case` - Структурне зіставлення (аналог `switch` в інших мовах).
Гра "Вгадай число" - Застосування циклів та умов.
Камінь, ножиці, папір - Взаємодія з користувачем.
Шифр Цезаря - Основи криптографії та робота з рядками.
Вікторина - Зберігання питань у списках чи словниках.
Міні-калькулятор - Функції для арифметичних операцій.
Класи та об'єкти - Основи ОВП, створення класів.
Атрибути та методи - Додавання властивостей та функцій до класу.
Конструктор `__init__` - Ініціалізація об'єктів.
Спадкування - Створення дочірніх класів.
Інкапсуляція - Приховування даних за допомогою `_` та `__`.
Поліморфізм - Перевизначення методів у дочірніх класах.
Магічні методи - `__str__`, `__len__`, `__add__`.
Гра "Хрестики-нулики" - Реалізація за допомогою класів.
Простий чат-бот - Обробка команд через словник та функції.
Таймер та секундомір - обота з модулем `time`.
Конвертер валют - Використання словників для курсів.
Генератор історій - Випадковий підбір фраз зі списків.
Пошук простих чисел - Алгоритми та оптимізація.
Графіки з `turtle` - Малювання фігур та візерунків.
Анімація в `turtle` - Рух об'єктів по екрану.
Текстовий квест - Розгалуження сценарію через умови.
Симулятор кидка кубика - Візуалізація через ASCII-арт.
Перевірка паліндромів - Робота з рядками та індексами.
Міні-база даних - Збереження та завантаження даних у файл.
Фінальний проект - Створення своєї гри або програми (на вибір).
Детальна iнформацiя про курс
Python (найчастіше вживане прочитання — «Па́йтон», запозичено назву з британського шоу Монті Пайтон) — інтерпретована об'єктно-орієнтована мова програмування високого рівня зі строгою динамічною типізацією. (Wikipedia)
курс
«Введення у Python 3»
Контакти
Залишились запитання?
Звертайтесь!
Дрогобич 82100